CLIENTI

  • Aspecto Consulting apelează frecvent la servicii de graphic design. În acest context, am observat că prima tendinţă a designerului cu care lucrezi este săţi spună <<OK, asta este scopul urmărit de tine cu această grafică, dar încalci regula X sau regula Z! N-o iasă bine!>> Când am apelat la cei de la Graphic Punct, s-au oprit întotdeauna la a-mi cere doar să le definesc doar scopul. Restul a fost creativitate fără tipare, iar scopul a fost întotdeauna pe deplin atins

    Doru Gheorghiu
  • AŞ PUTEA ÎNCEPE CLASIC, PRIN A-I LĂUDA PE CEI DE LA GRAPHIC PUNCT ÎN CEEA CE PRIVEŞTE CALITATEA SERVICIILOR, DAR MI S-AR PĂREA PREA PUŢIN. MI-AR FI MAI LA ÎNDEMÂNĂ SĂ SPUN CĂ AU GĂSIT ÎNTOTDEAUNA SOLUŢIA CREATIVĂ IDEALĂ LA PREŢUL CORECT, ÎNSĂ NU CRED CĂ AŞ FI PRIMUL. AŞA CĂ TE PROVOC: SCRIE TU UN TESTIMONIAL MAI SINCER DECÂT CEL FAŢĂ 🙂

    Iulian Valvoiu
  • Pentru o companie de training, cum este Schultz Consulting, mesajele transmise prin instrumentele de promovare print sau virtuale fac de multe ori diferenţa în piaţă. Din acest punct de vedere, de fiecare dată când am colaborat cu Graphic Punct, rezultatul obţinut a fost pe măsura aşteptărilor noastre

    Marius Donţu, Manager General Schultz Consulting
  • Suntem la începutul relației cu Laur Med și încă așteptam opiniile lor 🙂

     

    Laur Med sigla si identitate vizuala